İNTERNETTEN HALA PARA KAZANAMADINIZ MI ? - 1.MAKALE

2013-01-07 06:17:00

İYİ GÜNLER 

BUGÜNKÜ YAZIMDA, İNTERNET ÜZERİNDEN PARA KAZANMAYA ÇALIŞIPTA HALA SIFIR ÇEKENLER İÇİN BİRKAÇ ÖNEMLİ TÜYO VERECEĞİM.

ÖNCELİKLE İNTERNETTEN PARA KAZANMAK ÖYLE SANILDIĞI KADAR KOLAY DEĞİLDİR, BUNU KOLAY PARA KAZANMA YOLU OLARAK GÖRÜYORSANIZ BİR AN ÖNCE BU FİKRİNİZİ DEĞİŞTİRMENİZİ TAVSİYE EDİYORUZ.NEDENMİ?TECRÜBE KONUŞUYORDA ONDAN:).

İŞTE BU GÜN SİZLERE BEDAVA OLARAK HEDİYE EDECEĞİMİZ , METODLARIN NASIL İŞLEDİĞİ SAKLI BİLGİLERİN ORTAYA ÇIKACAĞI PARA KAZANMA SEÇENEKLERİ VE HERBİRİ ARASINDAKİ KOMBİNASYONU ANLATACAĞIZ,LİSTEMİZ HAZIR İŞTE SIRAYLA YAZIYORUZ:

1-CLICKBANK

2-FIVERR

3-ADF.LY

4-AMAZON

5-FACEBOOK

6-INTERNET SİTESİ

7-BLOG

8-ZİYARETÇİ TRAFİĞİ

9-BÜTÜN PARA KAZANMA BİRİMLERİNİN KOMBİNASYONU VE İLİŞKİLENDİRME METODU

BÜTÜN BU YUKARIDA SİZLER İÇİN LİSTELEDİĞİMİZ KONULARA TAM VAKIF OLMALISINIZ VE SON MADDEYİ DE YERİNE GETİRDİĞİNİZDE SİZİ TUTABİLENE AŞK OLSUN. 

ŞİMDİYE KADAR BÜTÜN PARA KAZANMA METODLARINI SİZLERE ANLATANLAR HEP EKSİK VEYA YARIM YAMALAK ANLATTILAR, ÇÜNKÜ SİZ ONLARA LAZIMSINIZ ARKADAŞLAR!!! SİZİN ÜZERİNİZDEN KAZANABİLMEK İÇİN BİLGİLERİ EKSİK VERİRLER Kİ TEKRAR TEKRAR SİZİN CEBİNİZDEKİNİ ALMAK İÇİN ŞANS BULSUNLAR.

YUKARIDA Kİ METODLARI SİZLERE BEDAVADAN ANLATACAĞIM, HİÇ BİR BEKLENTİMİZ YOK SADECE DAHA ÖNCE UĞRAŞIP TA BAŞARAMAYAN HERKESİN ASLINDA DOĞRU YOLU SEÇTİĞİNDE NASIL KAZANDIĞINI İSPAT ETMEK İÇİN YAZIYORUM BU YAZIYI.

BU YAZIYI OKURKEN ŞUNU DA BİR DÜŞÜNÜN: İNTERNET ÜZERİNDEN PARA KAZANMAK İLE ALAKALI AKLINIZDA BİR ÇOK METOD OLMASINA RAĞMEN BUNLARIN HİÇBİRİNİ ADIM ADIM NASIL GERÇEKLEŞTİRECEĞİNİZE DAİR HİÇ BİR BİLGİ OLMAMASI ŞAŞIRTICI DEĞİLMİ!!! İŞTE BUNUN ÖNCE SEBEBİNİ SİZLERLE PAYLAŞICAM.

HAZIRSANIZ BAŞLAYALIM:

METODLARIN ANA BAŞLIKLARINI BİLMENİZE RAĞMEN BU METODLARI NASIL HAYATA GEÇİRECEĞİNİZ İLE İLGİLİ BİLGİNİZİN OLMAMASI VEYA ÇOK AZ OLMASI DOĞALDIR ÇÜNKÜ ÖRNEĞİN GOOGLE ''İNTERNETTEN PARA KAZANMAK'' KELİMELERİNİ ARATTIRARAK ARAŞTIRMA YAPTIĞIMIZI DÜŞÜNELİM. 

KARŞIMIZA GOOGLE IN İLK SAYFASINDA ÇIKACAK WEB SİTESİ MUTLAKA AMA MUTLAKA BİR ÜRÜN PAZARLIYORDUR.ÖRNEĞİN ANKET DOLDURARAK İNTERNETTEN PARA KAZANMA YÖNTEMİNİ AÇIKLADIĞINI İDDİA ETMEKTEDİR, FAKAT GELİN GÖRÜNKİ 1 SAYFA YAZI YAZMIŞTIR OKUDUĞUMUZDA AKLIMIZDA KALACAK TEK ŞEY YİNE ANKET DOLDURARARK NETTEN PARA KAZANILIR BİLGİSİ OLACAKTIR, NASIL YAPILDIĞINI ASLA SÖYLEMEZ ÇÜNKÜ NASIL YAPILDIĞINI SİZE PARAYLA SATACAKTIR. DİYELİM Kİ PAKETİ SATIN ALDINIZ Kİ GENELDE BU PAKETTE ANKET ŞİRKETLERİNİN LİSTELERİNİN OLDUĞU SÖYLENECEKTİR VE LİSTE GERÇEKTENDE OLACAKTIR.

LİSTEYİ ELE GEÇİRSENİZ BİLE ANKET ŞİRKETLERİ DEVAMLI DEĞİŞTİĞİ VE DURUMA GÖRE ZAMAN ZAMAN ANKET YAPTIKLARI İÇİN İŞE YARAMAZ BİR ÇOK ŞİRKET İSMİ ELİNİZDE OLMASINA RAĞMEN ÇALIŞMAYAN REEL OLMAYAN BİR METOD İÇİN PARA ÖDEMİŞ OLACAKSINIZ. UZUN LAFIN KISASI ASLA NASIL YAPILDIĞINI BİLMENİZİ İSTEMEZLER AMA NE İLE YAPILDIĞINI SÖYLERLER İŞTE NASIL YAPILDIĞINI BİLMEDİĞİNİZ İÇİN SATIN ALIRSINIZ VE ONLARIN TUZAKLARINA DÜŞERSİNİZ.

İLK OLARAK ŞUNU BELİRTELİM BENİM BLOĞUMDA SAHTE,İŞE YARAMAYAN,ÇALIŞMAYAN,REEL OLMAYAN,AÇIKLANMAMIŞ MUALLAKTA KALAN BİR YANI OLAN HİÇ BİR ÜRÜN BULAMAZSINIZ.BURDA BAHSETTİĞİM HER METOD HER SİSTEM BİRE BİR TARAFIMDAN TEST EDİLMİŞ VE ÇALIŞIRLILIĞI ONAYLANMIŞTIR.:).

BU KONUDAN DA BAHSETTİKTEN SONRA METODLARIMIZA DÖNELİM:

BU YAZDIKLARIMI BİR KEZ OKUYUN MÜMKÜN OLDUĞUNCA AÇIK NET EMPATİ KUARARK VE ADIM ADIM YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM,ANLAŞILMAYAN BİR KONU OLDUĞUNDA LÜTFEN YORUM YAZARAK BİLGİ İSTEYİN.

 

LİSTEMİZE TEKRAR GÖZ ATALIM-ilk önce kısaca tanım yapalım!!!

1-CLICKBANK

Clickbank sitesinde mevcut 10 binlerce DİJİTAL ürünü satış ortaklığı yaparak yani size özel link ile satın aldırarark para kazanırsınız.  

2-FIVERR

İnsanların ihtiyaç duyduğu herhangi bir işi onlar için yaparak (dijital ortamda tabiki) para kazanırsınız.

3-ADF.LY

Uzun linkleri kısaltarak, başkalarını siteye üye ederek,kısalttığınız linkleri tıklattırarak veya çok ucuza sitenize ziyaretçi göndererek sitenizden veya referans linkinizden para kazanırsınız.

4-AMAZON

Amazom da mağza açarak açtığınız mağzayı veya amazondaki herhangi bir ürünü veya ürünleri kendi sitenizde yayınlayarak para kazanırsınız.

5-FACEBOOK

Facebook taki çok iyi geliştirilmiş hedef kitleye ulaşmak için reklam ver seçeneği ile çok ucuza yüzbinlerce insana ulaşabilirsiniz.

6-INTERNET SİTESİ

Buna mecbur değilsiniz ama olursa da tadından yenmez, Sitenizden para kazanma yolları başlığı altında yrı bir makale yazılsa 10 larca sayfa tutar ama burda asıl olanları yazıcaz.ve bu şekilde kazanırsınız.

7-BLOG

Blog yazarak kazanırsınız.Mesela şu anda okuduğunuz bir blog, insanlara faydalı ürünleri satabilirsiniz. unutmayın benim bloğumdaki sistemim herzaman kazan kazandır dır.

8-ZİYARETÇİ TRAFİĞİ

Bütün bunları yapmak için en can alıcı nokta linkinize ziyaretçileri çekmektir.Bunu belirli ölçüde bararanlar zaten kaznır. Bunu öğrenerek kazanırsınız.

9-BÜTÜN PARA KAZANMA BİRİMLERİNİN KOMBİNASYONU VE İLİŞKİLENDİRME METODU

Bütün işlerin en can alıcı noktası ve en komplike olanıdır. Yine diyorum bunu becerdiğinizde kazanırsınız demiyorum sizi kimse tutamaz DİYORUM:).

ŞİMDİ METODLARIMIZA AYRINTILI ŞEKİLDE GÖZ ATALIM,HER GÜN BİR METODU BURDA YAZICAM.BLOG ADRESİNİ KAYDEDİN VE HER GÜN BLOĞUMU TAKİP EDİN. METODLARIN AYRINTILARINI VE BU BİLGİLERİN DEĞERİNİ İYİ ANLAYABİLMENİZ İÇİN HER GÜN BİRİNİ YAZACAĞIM.HEPSİNİ AYNI ANDA YAZMAK HEM SİZE HAKSIZLIK HEMDE BENİM İÇİN KOLAY OLMAZ.
 
1-CLICKBANK.
 
www.clickbank.com <<<< <<<< Tıklayın
 
  1. Adresine girersiniz.
  2. Önce kayıt olun (Satış ortağı veya Satıcı olmak üzere 2 tip üyelik var)
  3. Marketplace başlığına tıklayın
  4. Hoşunuza giden ürünleri kategorilerinden seçin
  5. Yeşil buton ile PROMOTE size özel linkinizi alın
  6. bu linki her yerde paylaşın 

Bu sitede aslında satış ortağı olmaktan ziyade size kazandıracak yöntem satıcı olmaktır arkadaşlar, satış ortaklığı tamam iyidir iyide para kazanılıyor fakat eğer bir ürününüz olursa mesela diyet ve sağlıklı beslenme üzerine bir kitabınız varsa bunu ingilizceye çevirirseniz, siteye vendor olarak yani satıcı olarak kaydolursanız, daha sonrasında kitabını tanıtacak bir site kurarsanız , işte bu durumda kitabın satışını sadece sizler değil siteye affiliate yani satış ortağı olan bütün insanlarında başkalarına pazarlama olasılığından yararlanmış olursunuz. Bu şu demek ürünü siz üretin başkaları satışını yapsın sadece komisyon verin örneğin kitabınızın fiyatı 50 tl olsun isterseniz sitedeki fiyatını 100 tl yapın % 50 (hiç fena olmaz) komisyon verin satış ortaklarınıza.

Şimdi anlayamayanlar için biraz daha detaya girelim, önce siteye giriyoruz, satış ortağımı yoksa satıcı mı olucaz karar veriyoruz, satış ortağı ise affiliate ,satıcı isek vendor ile hesap açıyoruz, her ikiside aynı anda olabilir tabiki buna bir engel yok.

Satış ortağı olduysanız, marketplace ye giriyoruz, orda kategoriler var bir çok ürün var, önce ilginizi çeken bir kategori ve alt kategori seçin daha sonra açılan sayfada ürünler alt alt a sıralanacaktır, her bir ürünün sağ alt tarafında PROMOTE yeşil butonu var bu butona tıkladığınızda size ait linki kullanıcı adınızı yazarak elde edersiniz, ve ürün başlığına tıkladığınızda da ürün ana sayfasına ulaşırsınız.şimdi PROMOTE ye basarak elde ettiğiniz iki şey olacak 1. link 2. site için kod, bunları internet ortamında paylaşmalıyız. ama bunu nasıl yapmamız gerekir konusundan önce clickbank ile ilgili bazı tüyolar vericem:

  • Clickbank hesabınıza para biriktiğinde minimum 100 dolarlık çek ile paranızı alırsınız
  • 2.ödeme alma şekli havale ile olmaktadır fakat toplamda 250 doların üzerine çıkarsanız bu seçenekten faydalanıyorsunuz.
  • çek adresinize geldiğinde herhangi bir bankaya giderek bozdurabilirsinz. fakat burda bazı sorunlar sizleri sıkabilir. bu sorunlar kısaca şunlardır. banka önce sizden 50 tl civarında kaparo ister ve para geldiğinde de komisyon alır toplam da 90 tl civarında bir masrafınız olmaktadır. çekinizi bankaya verdikten yaklaşık 2-3 hafta sonra banka işlemleri anca bitirir ve size paranızı verir,
  • 90 tl masraf 10000 dolar için de aynı 100 dolar içinde aynıdır, o nedenle hesabınızdaki paranız belirli bir seviyeye ulaşmadan çek talep etmeyiniz. zaten para 250 doların üzerine çıkınca havale talep edebiliyorsunuz bu durumda da toplamda 35 dolar (yine çek miktarı önemli değil) masrafınız olmaktadır, havale 2-3 günde çek ise 2-3 haftada tamamlanan prosedürlerdir. artık siz seçin,
  • clickbank ta hangi ürünleri pazarlamanız gerektiği konusunda ise kategori ve alt kategori seçildikten sonra sayfanın başında ürün listesini sıralama seçenekleri mevcuttur.bu seçenekler arasında GRAVITY seçeneğini seçin en çok satılan ürün demektir ve en etkin yani müşterilerin en çok memnun kldıkları ürün demektir ki bu tip ürünleri satmanızı tavsiye ederiz.
  • satacağınız ürünün ana sayfasına gidin ordan sanki ürünü alıyormuş gibi satın al linkine tıklayın eğer karşınıza direkt olarak ödeme sayfası açılıyorsa o ürünü satmaya devam edin fakat ödeme ye bastığınızda karşınıza email adresi adı soyadı gibi bir form çıkıyorsa o ürünü satmaktan vazgeçin, bunun neden mi söylüyoruz çünkü müşterilerinin email adreslerini toplayan bu tip formlar sizin binbir uğraşla sayfalarına gönderdiğniz alıcıların mail adreslerini toplamış oluyorlar ve müşteriler genelde ilk anda ürünü almazlar daha sonradan siteye girip alırlar, bu nedenle sizin getirdiğiniz müşterilerin mail adreslerini toplamalarına ve daha sonradan kendi başlarına sizin haberiniz olmadan onlara e-mail vasıtasıyla ürün reklamı yapmalarını sağlamış olursunuz bu da sizin 100 potansiyel müşterinizin sizin linkinize tıklayarak ürünü satın alma oranını 5 / 100 e düşürür, 90 müşteriyi ise kendi ellerinizle onlara teslim etmiş olursunuz (çok adiler değilmi???).bunu biliyormuydunuz?? sanmıyorum.
  • clickbank hesabınıza para girdikten sonraki 2.5 ay boyunca paranızı hesaptan çekmenizi bekler eğer çekmezseniz her 15 günde 1 veya 2 dolar kesintiler yapmaya başlar paranız yavaş yavaş tükenir, bu da clickbank ın bir adiliği demeim dedim ama dayanamadım.
  • o nedenle ürün sattığınızda bir an önce kazancınızı 250 doların üzerine çıkarmaya bakın 2.5 ay az zaman değil ve hemen para transferi talebiyle tr de bi bankaya transferinizi yaptırın.
  • site içi bütün işlemlerde alakalı ingilizce bilginizden dolayı veya başka sebepten kafanız karışırsa bir şeyi bulamazsanız veya anlamadığınız bir konu olursa yorum bırakın yorumda e-mail adresinizi mutlaka yazın ve sizlere adım adım resimli anlatımlı clickbank dosyamızı gönderelim.veya tarif edelim.

SATIŞ ORTAKLIĞI LİNKİMİZİ CLICKBANKTAN ELDE ETTİK PEKİ BU LİNKİ NASIL NERDE PAYLAŞICAZ.???

İşte bu konu ilk etapta biraz zaman alacak fakat gerekli yerlere linkleri dağıttığınızda artık o yerlerde gezen ziyaretçiler tıklayarak sizlerin linkinizle alışveriş yapacaklar, bir de baktınız aylar önce bir yerde paylaştığınız linkinizle alışveriş yapılmış ve hesabınızda paranızı göreceksiniz.Öcelikle sadece 1 ürüne odaklanın sadece 1 ürün onu iyi tanıın gerekirse kendiniz de satın alın. daha sonra o ürüne ile ilgili:

  1. forumlarda
  2. facebookta kendi duvarınızda ve ilgili gruplarda ayrıca reklam oluşturarak
  3. Twitterde
  4. Bloğunuzda
  5. Sitenizde
  6. yahoo answer da
  7. ürünle ilgili video olan youtube de video altındaki yorum kısımlarında
  8. konuyla ilgili yorum yapmanıza izin veren her yerde

ÖNEMLİ NOT: bu linkleri paylaşmadan önce ADF.LY ... buraya hemen tıklayarak üye olun, bu sitede hesap açtıktan sonra hesabınıza girerek clickbank tan aldığınız uzun linklerinizi kısaltın hem müşterileriniz kıllanmasın hemde asıl mesele clickbank linklerinize clickbank taki ürünleri satmak için müşteri gönderirken müşterilerin adfly ile kısalttığınız linklere tıklayarak ilerlemelerini sağlamak ve adfly den de tıklama başına hatrı sayılır paralar kazanmak.bir taşta 2 kuş, bu notumuz aynı zamanda 9. maddemiz kombinasyonlarla alakalıdır, :).

 

Evet arkadaşlar aslında bir kitap yazılacak bir konuyu sizlere nacizane özetleyerek burda paylaştık, yarin 2. başlığımızı açıklayacağız, her gün bizi takip ederseniz bütün konuları sıcağı sıcağına anlamış ve buraya yorum yazarak istediğniz bütün cevapları da almış olursunuz...

Bir sonraki yazımızın başında clickbank taki hesaplarımdan birinin resmini paylaşacağım, yeni başlayanlar için bir kanıt niteliğinde ki bu tabloda nacizane kazancımı göreceksiniz.

 

Görüşmek dileğiyle,

MEHMET GÜL

 

420
0
0
Yorum Yaz